SEO – internetinės svetainės pritaikymas prie paieškos sistemos reikalavimų. Sėkmingai įvykdžius šį uždavinį, internetinis tinklapis pagal tam tikrą raktinį žodį atsiduria tarp pirmųjų užklausos rezultatų. Kas dėl to laimi? Ar vartotojas, gaunantis visą jam reikalingą informaciją? Ne visiškai: ta pati informacija dažniausiai gali būti randama daugelyje tinklapių. Didžiausia nauda gaunama svetainės savininko: jį aplanko didesnis asmenų skaičius, potencialiai galinčių atnešti didesnį pelną. Specialistai, įsipareigojantys padėti sėkmingai pasiekti šį tikslą, atlieka ne tik įprastus procesus (analizė, konsultacijos, vidinis ir išorinis optimizavimas ir kita), jų siūlomos SEO paslaugos neatsilieka nuo šių dienų realijų. Šįkart pristatysime reputacijos valdymo internete ir socialinių tinklų rinkodaros paslaugas.
Įvaizdis reikšmingas ne tik realiame gyvenime, bet ir internete
Turime galvojame ne patį asmens įvaizdį, tačiau nuomonę, kokia apie pastarąjį sklando visuomenėje. Kitaip tai vadinama reputacija. Reputaciją gali formuoti ne tik tiesiogiai mus pažįstantys žmonės. Tai vyksta ne vien „sugedusio telefono“ principu: ne mažesnį vaidmenį atlieka ir internetas. Ten galime ne tik paskaityti, kas yra geras, o kas ne, tačiau ir paviešinti savo nuomonę.
Nekalbėsime apie pateikiamos informacijos objektyvumą. Tiesiog pabrėšime, jog užsakytos SEO paslaugos, nukreiptos į reputacijos internete valdymą, užtikrins, jog ieškantieji informacijos apie užsakovą „susipažins“ su juo tik iš teigiamos pusė (negatyvi informacija atguls tolimesniuose „kloduose“).
Jei neturi Facebook‘o…negali būti!
Socialiniais tinklapiais nesinaudoja tik retas iš mūsų. Tad natūralu, jog išmanūs verslininkai sugalvojo kaip galima išpešti iš to naudos. Socialiniame tinklapyje sukūrus savo puslapį, galima sukurti kur kas glaudesnį ryšį su vartotoju. Viena iš SEO paslaugų būtent ir yra į tai orientuota. Atrodytų, kas tokio sudėtingo administruoti minėtą puslapį, tačiau tai reikalauja laiko, kurio ne kiekvienas gali skirti. Pasinaudoję specialistų pagalba, būsite, tikri, jog ši sritis išnaudoja šimtu procentų.
Jei jūsų SEO specialistas neturi kompetencijos šių paslaugų atlikimui, rimtai pagalvokite, ar verta toliau tęsti bendradarbiavimą. Geras specialistas bus suinteresuotas išnaudoti visas galimybes, galinčias prisidėti prie pagrindinio tikslo išpildymo.